اخبار ایران کلینیک

جوابیه وزارت بهداشت درباره زایمان در کف زمین

  روابط عمومی وزارت بهداشت با انتشار جوابیه ای خطاب به خبرگزاری فارس اعلام کرد که منظور وزیر بهداشت از وضعیت نامناسب بهداشت و درمان و کمبود فضای فیزیکی در استان البرز، مربوط به یکی از بیمارستان های کرج بوده است.
به گزارش وبدا، روابط عمومی وزارت بهداشت در پاسخ به تیتر مطلبی که روز گذشته در خبرگزاری فارس با عنوان "مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند" یادآور شد: استان البرز پنجمین شهر کشور از نظر جمعیت و دومین شهر از نظر مهاجرت پذیری و جوانترین شهر از نظر سرعت گسترش است که به دلیل فقدان زیر ساخت های مراقبت بالینی کافی، وضعیت غیر قابل قبولی را پیش روی مردم آن سامان نهاده است.
بر اساس نامه ای که از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت به سید نظام الدین موسوی مدیر عامل خبرگزاری فارس ارسال شده، آمده است: در سخنان روز گذشته وزیر بهداشت در سفر به استان البرز به تاثیر کاستی های موجود در این استان که ریشه در تمامی ادوار گذشته که حتی بخش عمده ای از آن میراث دوره ستم شاهی بوده است بطور عموم اشاره شده است بدون اینکه به دوره خاصی اشاره و یا این مشکل به دولت دیگری منتسب شود.
در این نامه خاطرنشان شده است: وزیر بهداشت همیشه در ادبیات خود از تلاش های صورت گرفته در نظام سلامت بدون توجه به گرایش سیاسی دولت ها تقدیر می کنند و همیشه خواستار نگاه ویژه مسئولان به حوزه سلامت جهت رفع مشکلات و کاستی های تاریخی این بخش هستند.
اشاره دکتر هاشمی که در مصاحبه با رادیو ایران انجام شد مستقیما مربوط به بازدید اول ایشان در اولین سفر به استان البرز از وضعیت نامناسب و کمبود فضای فیزیکی یکی از بیمارستان های کرج بوده است و در بیان ایشان چنین جمله ای که اشاره به دوره خاصی یا وضعیت کل کشور شده باشد، نبود.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تصریح کرده است: متاسفانه چنین تیترسازی توسط خبرگزاری فارس موجب انتقاداتی در بعضی رسانه ها شد که امید می رود این خبرگزاری با توضیحات پیشگفت نسبت به اصلاح این برداشت اقدام نماید.
“کاربر گرامی ، شما می توانید با عضویت در خبرنامه وبسایت ، از آخرین اخبار سلامت با اخبار پزشکی با خبر شوید “


منبع خبر : سلامت آنلاین
کلمات کلیدی :
جوابیه,وزارت,بهداشت,درباره,زایمان,زمی
  لینک های مرتبط

  سایر اخبار
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز