اخبار ایران کلینیک

ابراز امیدواری وزیر بهداشت به موفقیت ایران در المپیک

  وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد که کاروان ورزشی ایران در سی و یکمین دوره بازی های المپیک ریو موفق بوده و با کسب نتایج خوب موجب شادی مردم شود.
سیدحسن هاشمی که صبح دوشنبه همراه با مدیران ورزش کشور در جمع ورزشکاران صبحگاهی در پارک ملت حضور یافته بود، افزود: باید خودمان به فکر سلامتی فردی باشیم و بهترین راه برای جلوگیری از مبتلا شدن به بیمارها ،پیشگیری به کمک ورزش است.
به گزارش وزارت ورزش، هاشمی اظهارداشت: متاسفانه افزایش وزن که نزدیک به ۵۰ درصد ایرانی ها به آن مبتلا هستند در جامعه شایع است و بهترین راه برای کاهش وزن و سلامتی ورزش است. در این برنامه ورزش صبحگاهی که با همت معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد معاونان وزارت بهداشت نیز حضور یافتند.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره تلاش های وزارت ورزش و جوانان برای فرهنگ سازی در امر ورزش افزود: امروز در سراسر کشور با کمک مسئولان وزارت ورزش و جوانان استقبال خوبی از ورزش همگانی صورت گرفته و این روند خوبی برای توسعه ورزش همگانی در بین مردم است.
هاشمی با قدردانی از وزارت ورزش و جوانان در ترویج عمومی کردن ورزش برای همه مردم اظهار امیدواری کرد که با مشارکت همگانی این موضوع مهم بیشتر جای خود را در جامعه باز خواهد کرد.
وی درباره مسابقات المپیک و پیش بینی نتایج کاروان ورزشی ایران،گفت: باید ببینیم که فدارسیون های ورزشی چه کاری انجام دادند. به نظرم کاروان خوبی داریم و همه مردم منتظر هستند کارنامه فدراسیون ها را ببینند و امیدوارم نتایجی که بدست می آید مورد قبول مردم کشورمان باشد.
“کاربر گرامی ، شما می توانید با عضویت در خبرنامه وبسایت ، از آخرین اخبار سلامت با اخبار پزشکی با خبر شوید “


منبع خبر : سلامت آنلاین
کلمات کلیدی :
ابراز,امیدواری,وزیر,بهداشت,موفقیت,ایران,المپی
  لینک های مرتبط

  سایر اخبار
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز