اخبار ایران کلینیک

مردم از شعار دادن خسته شده اند تامین اجتماعی، غایب بزرگ ارائه خدمات درمانی در استان البرز

حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح بیمارستان کوثر در استان البرز گفت: استان البرز یکی از استان‌های مهم در حاشیه تهران است اما از نظر موقعیت به این استان ظلم شده است و اهمیت سلامت در پایتخت منجر به بی‌توجهی به حاشیه‌ها شده است.
وی افزود: استان البرز می‌تواند یکی از محور‌های مهم توسعه باشد اما وضعیت این استان از نظر سلامت نامناسب است و زمانی که من برای بازدید به این‌جا آمدم بیمار‌انی را دیدم که روی زمین می‌خوابیدند و حتی در یک دستگاه 6 نوزاد هم‌زمان قرار می‌گرفتند.
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه البرز استانی کارگری و تولیدی است عنوان کرد: بزرگ‌ترین غایب حوزه سلامت در استان البرز سازمان تأمین اجتماعی است چرا که در آمد این سازمان از این استان کم نیست.
وی با بیان اینکه نیاز به وجود بیمارستانی هم‌چون بیمارستان میلاد در استان البرز حس می‌شود، اظهار داشت: نیروهای مسلح باید برای ساخت مراکز درمانی به کمک ما بیایند و انتظار نداشته باشند که این بار را وزارت بهداشت به تنهایی به دوش بکشد از طرفی هر چقدر حضور بخش خصوصی پررنگ‌تر باشد به دولت بیشتر کمک می‌شود.
قاضی زاده هاشمی ادامه داد: مهمترین وظیفه من انتخاب رییس دانشگاه علوم پرشكی البرز بود كه به درستی انجام شد به طوری که كارنامه این دانشگاه تا كنون بی نظیر است.
وی با بیان گلایه از افرادی كه از وزارت بهداشت اشكال می گیرند، عنوان كرد:خوشبختانه برای جامعه پزشكی فرصت ارائه خدمت صادقانه فراهم است.
هاشمی ادامه داد: در این دوره تعداد تخت های ویژه استان البرز به دو برابر تعداد خود در طول تاریخ ایجاد این استان می رسد. البته هنوز وظیفه خود در استان البرز را انجام نداده و همچنان از حداقل خدمات هم محروم هستند.
وی با بیان اینكه در طرح تحول نظام سلامت ١١ میلیون ایرانی بیمه شدند، اظهار داشت: این اتفاق در دنیا بی سابقه است. سازمان جهانی بهداشت نیز برای تبدیل این طرح به یك الگوی جهانی ابراز امیدواری كرده است.
وزیر بهداشت عنوان كرد: از ته دل معتقدم هر كس با هر لباس و ظاهری ،امروز مردم را مایوس كند، خدمتی به آنها نكرده ، مردم نیاز به خدمت و كمك دارند و از حرف زدن و شعار دادن خسته شدند.
وی افزود: وزارت راه و شهرسازی با حداقل ٣٠ درصد زیر قیمت معمول، پروژه ها را به بهره برداری رسانده است. امیدواریم دفعه بعد هم به همین میزان پروژه افتتاح شود.
هاشمی یادآور شد: ارزش، رفاه و آسایش مردم است. اگر جمهوری اسلامی با اخلاق نبود،هیچ مزیتی به دیگر نظام های دنیا نداشت.
“کاربر گرامی ، شما می توانید با عضویت در خبرنامه وبسایت ، از آخرین اخبار سلامت با اخبار پزشکی با خبر شوید “


منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
کلمات کلیدی :
مردم,شعار,دادن,خسته,اند/,تامین,اجتماعی،,غایب,بزرگ,ارائه,خدمات,درمانی,استان,البر
  لینک های مرتبط

  سایر اخبار
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز