گروه آقایان

شکستگی آلت تناسلی مردان

شکستگی آلت تناسلی مردان

یکی از موارد بسیار مهم میباشد که هر مرد جوان را هنگام داشتن سکس تهدید میکند و اگر اطلاع از ان و کیفیت ایجاد و و عوارض بعد از شکستگی نداشته باشید ممکن است باعث کجی آلت تناسلی و یا از بین رفتن قدرت نعوظ برای همیشه گردد.  

علت شکسته شدن آلت تناسلی چیست؟

شایعترین علت شکستگی آلت تناسلی آسیب و ضربه شدید و تا شدن آلت در اثر ضربه ویا گیر افتادن آلت بین دو پا و یا ضربه آلت به استخوان پوبیس خانمها ویا عانه ویا هنگام خود ارضائی شدید میباشد. بعضی از جوانه سعی میکنند قولنج آلت خود را در حآلتی که سفت شده و مخصوصا صبح موقع بیدار شدن بشکنند که می تواند باعث شکستگی آلت تناسلی گردد.

 

علائم و نشانه شکستگی آلت تناسلی چیست؟

شایع ترین نشانه شکستگی آلت شنیدن صدای تق در حین نزدیکی و در هنگام ضربه های شدید و رفت و برگشتهای خیلی سریع آلت تناسلی میباشد. بلافاصله بعد از این صدا درد خفیف و متوسط به همراه کبود شدن منطقه آلت تناسلی بر اساس شدت شکستگی شروع میشود. ممکن است شکستگی خفیف باشد و بعد از مراقبت متوجه درد و کبودی شوید. در بعضی موارد شدید مجرای ادراری همزمان پاره میشود و ادرار قطع می گردد.  

 

آلت تناسلی چگونه شکسته میشود؟

به علت ضربه شدید به آلت تناسلی نسجی به نام تونیکا البوزینه که مثل پرده ای قابل اتساع آلت را پوشانده و اتساع ان در هنگام نعوظ باعث نگه داری آلت به صورت نعوظ و جلوگیری از شل شدن آلت تناسلی میشود پاره میگردد و خونریزی بر اساس شدت پارهگی ایجاد میشودو همان طرف شکستگی مثل عکس متورم و کبود میشود
  لینک های مرتبط

  لینک های پیشنهادی
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
طراحی سایت
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
خرید کولر گازی از بانه
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز