گروه تغذیه

30 مورد میان وعده زیر 100 کالری

در برابر میان وعده های بستنی، هات داگ و غذاهای پرکالری به سختی می توان مقاومت کرد. خبر خوب این است که لازم نیست کاملاً خود را از این خواسته های فصلی محروم کنید (و انتخابهای هوشمندانه می تواند به شما کمک کند از انباشت اضافه وزن در طول گرم ترین ماه ها اجتناب کنید).
اما اگر شما از یک عادت غذایی مناسب این تنقلات مغذی کمتر از 100 کالری بهره گیرید، شما به اهداف رژیم غذایی خود را به مراتب آسان تر دست خواهید یافت که شامل مواد تشکیل دهنده مفید برای شما در حفظ و سلامت، شادی و تناسب اندام در سراسر تابستان است.

قره قاط (بلوبری)
قره قاط یک میان وعده کم کالری عالی در فصل تابستان است. یک فنجان قره قاط فقط حاوی 84 کالری و همچنین فیبر، ویتامین K و C و آنتوسیانین ضد سرطان است. تحقیقات نشان می دهد که مانند زغال اخته، قره قاط ترکیباتی برای جلوگیری از چسبیدن باکتریها به دیواره های مثانه و جلوگیری از عفونتهای دستگاه ادراری دارد. ترکیب این میوه نیروبخش با ماست، شکلات، گردو و زغال اخته به عنوان یک میان وعده سالم و آسان در رژیم غذایی خود امتحان کنید.

ماست و تمشک

این میان وعده با 100 کالری مغذی در یک دوم فنجان ماست ساده با یک سوم فنجان تمشک تازه در یک کاسه است. پروتئین ماست و فیبر در تمشک در این میان وعده رضایت بخش است و 187 میلی گرم کلسیم دارد که 18٪ از این میزان توصیه می شود.

انگور فریز شده
یک کیسه انگور بنفش در فریزر بگذارید و در روزهای گرم تابستان استفاده کنید (هر 1 فنجان فقط 62 کالری دارد!). انگور منجمد علاوه بر اینکه کم کالری است حاوی مس، ویتامین K و مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها است.

تخم مرغ آب پز سفت
آیا با مصرف میان وعده می خواهید رفع گرسنگی کنید؟ ارزش بالای تغذیه ای و سازگاری تخم مرغ سفت را در نظر بگیرید. یک عدد تخم مرغ فقط 70 کالری با مقدار بالاب ویتامینهای گروه B، ویتامین D و کولین دارد که یک ماده غذایی برای تقویت حافظه است و از آنجایی که تخم مرغ حاوی چربی های سالم و پروتئین با کیفیت است می تواند شما را بمدت طولانی تر حفظ کند.

بادام
این آجیل کوچک اغلب در لیست بهترین غذاهای سالم وجود دارد. بادام آکنده از فیبر، پروتئین، کلسیم و ویتامین E و حاوی کالری کمتر از بسیاری از انواع آجیلهای دیگر است. برای یک میان وعده خوشمزه و آسان آنرا با عسل و فلفل قرمز را امتحان کنید.

کراکر آووکادوی له شده با نان تست
آووکادو از غلات کامل کالری با میان وعده 100 کالری محسوب می شود. آوکادو آکنده از اسیدهای چرب اشباع نشده حامی سلامت قلب و منبع بسیار خوب پتاسیم است که برای تنظیم فشار خون و تعادل سدیم بدن مناسب است.

هندوانه
این میوه سنتی تابستانی با خواص درمانی قابل توجه، نه تنها کم کالری است (کمتر از 50 کالری در هر فنجان)، بلکه می تواند منبع بسیار خوب لیکوپن محسوب شود که یک رنگدانه شیمیایی برای محافظت در برابر انواع خاص سرطان است و میزان بالای آب آن (90٪) از برشهای آبدار است که می تواند از نفخ جلوگیری کند و شما را در روزهای گرم هیدراته نگه دارد.
گیلاس
این میوه تابستانی پسند حاوی ویتامین A و C، پتاسیم و فیبر است و یک وعده آن حاوی 1 فنجان با فقط 90 کالری است و گیلاس مشابه زغال اخته یک منبع غنی از آنتوسیانین ها، آنتی اکسیدان ها است که برای کاهش التهاب و سطح گلیسیرید و کلسترول پایین مفید است.

  لینک های مرتبط
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
طراحی سایت
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
خرید کولر گازی از بانه
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز