گروه مکمل ها

کاهش فشارخون با مصرف مکمل منیزیم

 تحلیل و بررسی محققان دانشگاه ایندیانا امریکا نشان می دهد افرادی که در طول مطالعه مکمل منیزیم مصرف کرده بودند در مقایسه با کسانی که این مکمل را دریافت نکرده بودند، بعد از سه ماه فشارخون پایین تری داشتند.

"" کاربران گرامی ، شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ایران کلینیک از آخرین اخبار این وبسایت باخبر شوید . ""

دکتر یی کینگ سانگ، سرپرست تیم تحقیق، در این مورد می گوید: «مصرف مکمل منیزیم می تواند به عنوان گزینه ای برای کاهش فشارخون در افراد پرخطر یا بیماران فشارخونی درنظر گرفته شود.»
در مطالعه، محققان ۳۴ مطالعه قبل که در مجموع شامل ۲۰۰۰ بیمار بود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. طول مدت تحقیقات از ۳ هفته تا ۶ ماه بود و هریک از شرکت کنندگان در طول مطالعه، بین ۲۴۰ تا ۹۶۰ میلیگرم منیزیم در روز دریافت کرده بود.
محققان دریافتند مصرف روزانه ۳۶۸ میلیگرم منیزیم به مدت ۳ ماه موجب کاهش فشار خون سیستولیک تا mm Hg۲ و فشارخون دیاستولیک تا mm Hg ۱.۸ می شود.

بعد از تحلیل بیشتر داده ها، محققان دریافتند مصرف روزانه ۳۰۰ میلیگرم منیزیم به مدت یک ماه می تواند موجب کاهش فشارخون و افزایش میزان منیزیم در خون شود.

"" جهت عضویت در کانال تلگرام ایران کلینیک بر روی لینک آن در پایین سایت کلیک نمایید ""

خاصیت منیزم در کاهش فشارخون در مطالعات آزمایشگاهی به اثبات رسیده است. این ماده معدنی به پیشگیری از تنگ شدن عروق خونی که موجب افزایش فشارخون می شود، کمک کرده و جریان خون را بهبود می بخشد.

  لینک های مرتبط

  لینک های پیشنهادی
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
طراحی سایت
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
خرید کولر گازی از بانه
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز