گروه صورت

علت جوش های سفید رنگ زیر چشم چیست؟

جلیل صداقت پیشه متخصص پوست و مو طی مصاحبه ای؛گفت:معمولا در فصول گرما و محیط هایی که فرد در معرض حرارت زیاد قرار دارد،امکان تشکیل برجستگی هایی ناشی از غدد عرق به نام "سرینگوما"افزایش میابد.

"" کاربران گرامی ، شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ایران کلینیک از آخرین اخبار این وبسایت باخبر شوید . ""

وی افزود:عوامل ژنتیکی در بروز دانه های سفید رنگ(میلیا ها)موثر است،این رنگدانه ها تنها از نظر زیبایی و ظاهری برای فرد مشکل ایجاد می کند و از جهات دیگر خطرناک نیست.
این متخصص پوست و مو اظهار کرد:برای تشخیص میلیا معمولا نیازی به نمونه برداری و آزمایش نیست،این ضایعات به صورت گروه کوچکی از برجستگی های سفید کروی با سطح صاف دیده می شوند و نباید آن ها را با "سرینگوما"که در ناحیه عمیق تری تشکیل می شوند،اشتباه گرفت.

صداقت پیشه تاکید کرد:ضایعات میلیا گاهی خود به خود بهبود میابند و بدون درد و خارش هستند، اما در غیر این صورت میتوان از روش هایی مانند لیزر،رادیو فرکوئنسی و تری کلرواستیک استفاده کرد.

"" جهت عضویت در کانال تلگرام ایران کلینیک بر روی لینک آن در پایین سایت کلیک نمایید ""

وی ادامه داد:برخی والدین میلیا را با آکنه نوزادی اشتباه می گیرند در حالی که آکنه نوزادی معمولا قبل از 2 هفتگی ایجاد می شود.
این متخصص پوست و مو افزود : در فصل گرما،با استفاده از ضد آفتاب،عینک آفتابی و کلاه نقاب دار از بروز این چربی ها پیشگیری کنید.

  لینک های مرتبط
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
طراحی سایت
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
خرید کولر گازی از بانه
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز