گروه اصلاح طرح لبخند

چطور دهان‌شویه خانگی درست کنیم

لیمو دهان را تازه می‌کند و باکتری های دهان را از بین می‌برد. علاوه بر آن خاصیت سفیدکننده دارد. روزنامه خراسان: لیمو دهان را تازه می‌کند و باکتری های دهان را از بین می‌برد. علاوه بر آن خاصیت سفیدکننده دارد.دهان‌شویه ها معمولاً با طعم تند نعناع تهیه می‌شود. همچنین، بیشتر دهان‌شویه های موجود در بازار شامل رنگ‌های مصنوعی، طعم‌دهنده و مواد شیمیایی است که برای بدن مفید نیست. بنابراین بهتر است از دهان‌شویه ای استفاده کنید که با مواد طبیعی درست‌شده باشد و به‌طور کامل دهان را تمیز کند.

"خبرخوان ایران کلینیک"

مواد استفاده‌شده برای تهیه این دهان‌شویه در منزل یافت می‌شود:
عسل: این ماده دارای خواص متعددضد باکتری است که به‌جای تغذیه کردن باکتری‌ها آن‌ها را از بین می‌برد. سعی کنید از عسل طبیعی استفاده کنید.
*دارچین: یک ادویه معجزه گر به‌حساب می‌آید که با از بین بردن باکتری‌ها بوی دهان را کاملاً از بین می‌برد.نتایج بررسی ها نشان می دهد افرادی که آدامس با طعم دارچین می‌جوند، نسبت به افرادی که آدامس نعناع می‌جوند با 50 درصد کاهش باکتری دهان روبه‌رو هستند.

*آب‌لیمو: لیمو دهان را تازه می‌کند و باکتری های دهان را از بین می‌برد. علاوه بر آن خاصیت سفیدکننده دارد.اما ازآن جا ‌که اسید آن می‌تواند به مینایِ دندان ضرر برساند، در مصرف آن احتیاط شود.

"خبرخوان ایران کلینیک"

برای تهیه این دهان‌شویه به این مواد نیاز است:

آب 2 عدد لیمو ی تازهنصف قاشق غذاخوری پودر دارچینیک قاشق مرباخوری جوش‌شیریننصف قاشق مرباخوری عسلیک فنجان آب گرم برای ذوب کردن عسلتمامی مواد را در یک شیشه بریزید و خوب باهم مخلوط‌کنید.هر بار2- 1 قاشق غذاخوری آن را غرغره کنید.استفاده بیش از یک یا دو بار در روز توصیه نمی‌شود زیرا لیمو خاصیت اسیدی دارد و برای مینایِ دندان مضر است.

"خبرخوان ایران کلینیک"

  لینک های مرتبط

  لینک های پیشنهادی
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
طراحی سایت
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
خرید کولر گازی از بانه
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز