گروه تغذیه

آبمیوه های چربی سوز برای کم کردن وزن در تابستان

کاهش وزن نیاز به یک انگیزه ی قوی دارد؛ اما به جز انگیزه به راهکارهای دیگری هم نیاز دارید تا بتوانید نتیجه ی مورد نظرتان را دریافت نمایید، یکی از این راهکارها دریافت آبمیوه های چربی سوز است. در این اینفوگرافی طرز تهیه 3 آبمیوه رژیمی را آورده ایم.

آب میوه های طبیعی به علت داشتن ریز مغذی ، سرشار از املاح و ویتامین های مختلف بوده و عامل خوبی برای مهار اشتها و پرخوری افراد چاق است و آنزیم های موجود در این میوه ها وزن را به طور طبیعی پایین می آورد.

"خبرخوان ایران کلینیک"

آب میوه کرفس استویامواد لازم:3 ½ فنجان گوجه فرنگی خرد شده2 فنجان خیار خورد شدهکرفس 1 ساقه3-4 قطره استویا (اختیاری)½ قاشق چای خوری فلفل سیاه و سفید زمین¼ قاشق چای خوری فلفل قرمز½ قاشق چای خوری نمک دریا
دستور تهیه:برای درست کردن این آب میوه ابتدا کرفس را خرد کرده و سپس آب آن را بگیرید و بعد از آن یک مقدار استویا به آن اضافه کنید تا کمی مزه شیرینی به آن دست یابد و پس از اضافه کردن خیار و گوجه خرد شده قدری فلفل سیاه و قرمز همراه با نمک ، با آب کافی و کم برگ نعنا می توانید آنرا میل کنید.
آب میوه شاهی و آب هویج مواد لازم:1 فنجان شاهی خرد شده2-3 هویج متوسط2 گوجه فرنگی خرد شده رم½ فنجان اسفناج½ فنجان گشنیز1 قاشق چای خوری فلفل سیاه و سفید1 قاشق چای خوری نمک

دستور تهیه:هویج را شسته و با مقداری برگ گشنیز آن را داخل آب میوه گیری ریخته و با مقداری آب و کمی شکر هر روز صبح قبل از صبحانه آن را میل کنید. 

"خبرخوان ایران کلینیک"

آب میوه کرفس و چغندر قند مواد لازم4-5 ساقه کرفس1 چغندر کوچک، مکعب1 فنجان اسفناج خرد شده درشتگشنیز 1 دسته1 قاشق چای خوری نمک دریا
طرز تهیه:همه مواد را در ظرفی ریخته و مقداری آب لیمو به آن اضافه کنید ، سپس آن را با مقداری آب میل کنید .توجه داشته باشید که آب کرفس سموم را از بدن دفع می کند.

  لینک های مرتبط
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
طراحی سایت
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
خرید کولر گازی از بانه
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز