گروه روانپزشکی

چرا حوصله یکدیگر را نداریم؟

علی نقی فقیهی" روانشناس"؛ گفت:زنان و مردان با مطالعه شخصیت خود در زمینه های مختلف اجتماعی،فرهنگی،عاطفی می‌توانند میزان پذیرش خود را بالا برده و شرایط را به نحو احسن مدیریت کنند.

"خبرخوان وبسایت ایران کلینیک"

فقیهی افزود: طرد شدن اجتماعی و تصمیم گیری های فراوان از علائم بی حوصلگی است. زمانی که شما طرد می شوید یا حرف های شما پذیرفته نمی شود،انگیزه تان را از دست می دهید. زیرا فکر می کنید که دیگر هیچ کسی به تلاش شما اهمیت نمی دهد.

این روانشناس ادامه داد: واضح است که عدم پذیرش شما توسط یک یا چند نفر، اتفاق مهمی نیست و به معنی طرد شدن از کل انسان ها نیست، اما اثری که روی شما می گذارد ممکن است به همان اندازه بزرگ باشد. 

"خبرخوان وبسایت ایران کلینیک"

وی اظهار کرد:افراط و تفریط به هر رابطه ای (رابطه زن و شوهر،خواهر و برادر،کارمند و مدیر و ...)آسیب وارد می کند،بنابراین باید روابط را به سمت تعادل سوق داد.
فقیهی اذعان داشت: با بالا بردن پذیرش و واقعیت گرایی میتوان به بهبود روابط کمک کرد،در این مسیر میتوان از کتاب های مرتبط با دین و مذهب ،هستی شناسی،خود شناسی و انسان شناسی بهره برد و با استفاده از تکنیک های شنوایی موثر، کلمات با بار مثبت و داشتن لحن صحیح ،تنش را کاهش و احترام را افزایش داد.

  لینک های مرتبط
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
طراحی سایت
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
خرید کولر گازی از بانه
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز