اخبار ایران کلینیک

واکنش وزارت بهداشت به ماجرای سوختن بیمار حین عمل قلب باز

چند روز اخیر فیلمی در شبکه‌های مجازی دست به دست چرخید که از سوختگی بیماری حین جراحی قلب باز در یکی از بیمارستانهای غیر دولتی روایت می کرد، لذا ماجرا را از مسئولان وزارت بهداشت جویا شدیم.
محمدحسین میردهقان مدیرکل نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: فیلم پخش شده مربوط به روز اول بیمار است و تمام اقدامات درمانی انجام شده بود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر اسکارهای پوستی بهبود یافتند، افزود: تنها اسکار در یک جا پخش شده که مشکل عروقی دارد و با استفاده از سیتی آنژیو انجام شده است.
میردهقان با اشاره به پخش فیلم در سه هفته گذشته بیان کرد: به دلیل مشخص نبودن علت حادثه و اقدام برای علت یابی، اتاق عمل را تعطیل کردیم و از پزشک معالج بیمار که جراح توانمندی است، خواستیم تا بهبودی کامل فرد مذکور، هیچ بیمار دیگری را پذیرش نکند.
وی ادامه داد: همچنین درجه اعتباربخشی Icu بیمارستان را با توجه به اینکه حادثه در بخش ادامه پیدا کرده و درمان کامل انجام نشده بود، کاهش دادیم.
مدیرکل نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان یادآور شد: بحث انتظامی به دادسرای انتظامی نظام پزشکی و بحث قضایی به دادگاه جامعه پزشکی ارجاع داده شد.
به گفته میردهقان حال بیمار روبه بهبودی است و وضعیت رضایت بخشی را دارد.
“کاربر گرامی ، شما می توانید با عضویت در خبرنامه وبسایت ، از آخرین اخبار سلامت با اخبار پزشکی با خبر شوید “


منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
کلمات کلیدی :
واکنش,وزارت,بهداشت,ماجرای,سوختن,بیما
  لینک های مرتبط

  سایر اخبار
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز