گروه بانوان

راهکارهایی برای داشتن آلت تناسلی سفید

 

یکی از راه های از بین بردن موهای زاید اطراف آلت تناسلی استفاده از تیغ یا ژیلت است که این تیغ ها اغلب باعث تیرگی دور آلت تناسلی می شوند بهترین راه برای جلوگیری از آن استفاده از روش های جایگزین می باشد, قبل از بیان راه حل رفع تیرگی باید بگویم شیو کردن می تواند دو عارضه پوستی و زیبایی ایجاد کند:

عوارض پوستی شیو کردن :

۱- ایجاد جوش های بزرگ و یا ریزی در محل که بعضا حتی سر چرکی هم ندارند و فقط برجستگی دردناک قرمز رنگی هستند. این عوامل التهابی که در محل موها ایجاد میشوند، در صورتی که ریز و کوچک باشند و سر سفید رنگ چرکی داشته باشند، فولیکولیت نام دارند و هیچ خطری ندارند.

۲- ایجاد تیرگی پوستی که از نظر زیبایی قابل توجه است .

برای رفع مشکل ایجاد فولیکولیت :

۱- قبل از اقدام به شیو، محل را کاملا با آب و صابون بشویید، از تیغ های یک بار مصرف استفاده کنید و بعد از شیو هم از صابون و یک آنتی بیوتیک ضعیف پوستی مثل کلیندامایسین ۲% استفاده کنید .

 بجای تراشیدن و یا شیو کردن از پماد های موبر استفاده کنید . تیغها اغلب باعث تیرگی دور الت میشوند.

برای رفع تیرگی الت :

۱- چند لیموی تازه را آب گرفته و با مقدار برابر از آب مخلوط کنید و به اندام خارجی خود بمالید و ۵ دقیقه صبر کرده و سپس آن را بشویید . یادتان باشد در صورت بروز حساسیت پوستی و سوزش غیر عادی بلافاصله محل را با آب فراوان بشویید .

۲- نیز بخصوص در مورد حساسیت داشتن پوست به آب لیمو می توانید پس از شستشو و خشک کردن محل در حالی که قدری پوست اندام مرطوب است از کرم های سفید کننده استفاده کنید .

۳- توصیه ی اکید این است که جهت جلوگیری از ایجاد مشکل از کرم های موبر استفاده کنید .

برای این کار محل اندام دارای مو را مرطوب کرده و نه خیس . سپس کرم را با دست یا وسیله ی موجود در آن روی محل بمالید و بعد از حدود ۵ دقیقه محل را خوب بشویید .

با رعایت این موارد التی سفید و زیبا خواهید داشت

علت تیره شدن پوست آلت تناسلی زنان چیست؟

آیا راهی برای درمان تیرگی این ناحیه و زیر بغل وجود دارد؟

شما اول باید به عادت های لباس پوشیدن راه رفتن نوع لباس میزان گرمای ناحیه آلت خودتان و حتی نوع ماده موبری که استفاده می کنید توجه کنید درباره ناحیه فرج میزان ترشحات ناحیه هم می تواند مزید بر علت شود و گاهی نوع صابونی که استفاده می کنید

خارش های زیاد و تحریک محل با ناخن براثر خاراندن و نحوه صحیح طهارت که نباید با دست خود میزان قابل توجهی مواد دفعی را به ناحیبه مالید و همچنین استفاده از شورت های راحت به جای شورت های اسلیپ بخصوص در فصل گرما و پوشیدن زیر پوش های آستین دار به جای رکابی و تاپ همچنین استفاده از صابون گلیسیرین و روغن آن در حین استحمام

آیا شستن آلت تناسلی با صابون ضرری داره ؟

آیا کوتاه کردن موهای زاید با تیغ یا ژیلت ضرری داره ؟

صابون ضرری نداره.. مگه اینکه بعضی خانمها حساسیت داشته باشن..که ممکنه دچار بیماریهای حساسیت های منطقه ای بشن

در مورد شستشوی آلت تناسلی به شما شوینده آن تایم

رو پیشنهاد می کنم که با Phبدن شما سازگاری داره و به همین منظور تولید شده و البته رایحه خوشی هم داره که در روز ۲ بار باید استفاده بشه و هر دفعه ۱ تا ۲ دقیقه صبر کنید البته بعد و قبل از آمیزش هم توصیه می شه.

این تیرگی که بعد از سن بلوغ به درجات متفاوت در افراد متفاوت از نظر نژادی دیده میشود

بیماری نمیباشد و بنا براین درمانی برای ان تا بحال وجود ندارد.

  لینک های مرتبط
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
طراحی سایت
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
خرید کولر گازی از بانه
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز