گروه پوست و مو

با پوست چرب ، خشک ، معمولی یا ترکیبی چه کار کنیم؟

با پوست چرب چه كار كنیم؟

برای مدت طولانی در معرض تابش نور خورشید قرار نگیرید. هم تابش آفتاب و هم تعرق باعث ترشح چربی و چرب‌تر شدن سطح پوست می‌شوند. اگر از مواد آرایشی استفاده می‌كنید انواع بدون چربی آن را انتخاب كنید تا حجم چربی در پوست‌تان تشدید نشود. هرازگاهی هم پوست خود را پاكسازی كنید؛ به این صورت كه با مراجعه به متخصص، چربی‌های زیرپوستی را خارج كنید.

 

🔺👈با پوست معمولی چه كار كنیم؟

پوست معمولی نیاز به مراقبت خاصی  ندارد، جز اینكه دقت كنید با استفاده از شوینده‌ها، پاك‌كننده‌ها و مواد آرایشی ‌و بهداشتی نامناسب به آن آسیبی نرسانید

البته اگر پوست‌تان معمولی است دلیل نمی‌شود كه به كل همه چیز را نادیده بگیرید و به آن بی توجه باشید حواس‌تان به مجوز بهداشت و اصول ابتدایی در خرید محصولات بهداشتی و آرایشی باشد.

 

🔺👈با پوست خشك چه كار كنیم؟

پوست‌های خشك نسبت به سایر پوست‌ها نیاز به چربی یا رطوبت بیشتری دارند. در انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی باید دقت كرد كه در آنها مواد مرطوب‌كننده یا چربی به كار رفته باشد. مواد شوینده و صابون‌های‌تان نیز باید مخصوص پوست‌های خشك باشند. دركل بهتر است قبل از انتخاب هر محصولی ابتدا به پزشك مراجعه كنید و علت خشكی پوست خود را پیدا كنید.

 

🔺👈 با پوست تركیبی چه كار كنیم؟

پوست تركیبی شامل نقاط خشك، چرب و معمولی می‌شود. در این موارد معمولا پوست بینی، چرب و پوست گونه، معمولی است. باتوجه به نوع پوست در هر بخش از بدن، باید از محصولات مراقبتی همان نوع پوست استفاده كنید.

مثلا اگر پوست بینی شما چرب است قبل از آرایش از كرم مرطوب‌كننده استفاده كنید. كرم چرب، بینی چرب را براق‌تر می‌كند.

  لینک های مرتبط

  لینک های پیشنهادی
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
طراحی سایت
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
خرید کولر گازی از بانه
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز