گروه دانستنیهای جنسی

همه چیز درباره نقطه جی( g spot)

 نقطه جی همیشه مورد بحث بوده است. از یک سو بسیاری از خانمها اعتقاد دارند که برای ارگاسم ضروری است، درحالیکه خیلی ها هم باور دارند که اصلاً وجود ندارد. اگر تاکنون اسم این نقطه را نشنیده بودید باید بدانید که جی اسم موضعی در بدن زنان است؛ موضعی که بسیاری از مردان زمان زیادی را صرف پیدا کردن آن می کنند. واکنشی که این موضع در اثر تحریک شدن نشان می دهد معمولا کافی است تا یک مرد بخواهد این موضع اسرارآمیز را بارها و🌻  بارها پیدا کند.

ماهیت نقطه جی در زنان

برای خیلی از خانمها، نقطه جی ناحیه ای بسیار حساس و تحرک کننده است که ساعتها به آنها لذت می دهد. برای خیلی های دیگر نقطه ای برآمده در واژن است که اگر بیش از اندازه دستکاری شود فرد احساس می کند که نیاز دارد به دستشویی برود. خیلی از خانم ها هیچ حسی در این نقطه احساس نمی کنند و خیلی ها هم اصلاً این نقطه را در واژن خود ندارند.

 

محل نقطه جی در زنان

 قبل از هرچیز لازمست بیان شود که گرچه این قسمت از اندام تناسلی زنانه، نقطه جی نامیده می‌شود ولی به دلیل متفاوت بودن آن در زنان مختلف و همچنین تغییر کردن نقطه تحریک پذیر آن، بهتر است آنرا محدوده جی بنامیم. این محدوده حالت اسفنجی دارد و از زیر پیشابراه از دهانه واژن شروع شده و به داخل، در سقف واژن (نقطه ساعت ۱۲) امتداد می‌یابد و با انگشت قابل لمس می‌باشد؛ به عبارتی در صورتی که زنی این نقطه حساس را داشته باشد این نقطه بین ۲٫۵ تا ۷ سانتیمتر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد و معمولاً با وارد کردن دو بند انگشت داخل واژن براحتی قابل لمس است . در صورتی که زن با لمس آن تحریک شد به این معنی است که اندازه آن از یک نخود فرنگی بزرگتر است در صورت تحریک نشدن کوچکتر است. نقطه G بیشتر از اینکه یک نقطه باشد، یک محل خاص است. اگر میخواهید بررسی کنید و ببینید که شما هم این نقطه را دارید یا نه، باید به دنبال یک محل زبر و تقریباً گردوشکل باشید که نسبت به بقیه سطح واژن که صاف و نرم است متفاوت است.

جهت کشف دقیق این نقطه اگر زن روی کمر دراز بکشد با داخل کردن انگشت میانی یا اشاره (که این کار را به دلیل موقعیت ورود، شخص دیگر بهتر از خود زن می تواند انجام دهد) داخل واژن به طوری که کف دست رو به بالا باشد؛ با حرکت خم کردن انگشت به سمت جلو مانند علامت بیا، می توان این نقطه را یافت و تحریک کرد. تقریبا ورود دو بند انگشت برای تحریک این نقطه کافی است.

تحریک جنسی خانم ها به کمک نقطه جی

وقتی فهمیدید که شما این نقطه را دارید یا نه، باید کشف کنید که آیا این نقطه می تواند به شما لذت بدهد یا برایتان آزاردهنده است. قبل از اینکه شروع به کاوش کنید، به شما توصیه می شود که کاملاً تمیز و بهداشتی باشید و البته آلت شما هم باید کاملا شسته شده باشد. مالیدن معمولاً بهترین راه برای تحریک آن است. معمولاً توصیه می شود که همسرتان انگشت سبابه اش را تا بند انگشت دوم وارد کرده د و نقطه مورد نظر را با حرکت رو به جلو به سمت دیواره جلویی بکشد. باید امتحان کنید و ببینید که حرکتتان چگونه باشد که بیشترین لذت را به شما بدهد. مهم این است که از نظر جنسی تحریک شوید. شایان ذکر است که حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است.

 

در طی این تحریک، اولین حسی که به شما دست می دهد این است که به دستشویی بروید. شاید به این دلیل است که نقطه G روی دیواره جلویی است و به مثانه تان شما فشار وارد می شود. بهتر است اول مثانه تان را خالی کنید و بعد اینکار را امتحان کنید. چند بار اول کمی برایتان عجیب خواهد بود اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد. برحسب اندازه و محل دقیق نقطه جی این احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسی آن را حس کنید یا نکنید. اگر لگنتان بلند شود احتمالاً می توانید آنرا حس کنید. راه دیگر حس کردن اینست که در حالت ایستاده خم شوید و اجازه بدهید که آلت جنسی از پشت وارد واژن شود.

 

خیلی از خانمها می گویند که وقتی جی اسپات را تحریک می کنند، انزال پیدا می کنند. تحقیقات نشان داده است که تقریباً ۱۰ درصد از خانم ها طی ارگاسم یا تحریک جنسی بین ۹ تا ۹۰۰ میلی لیتر مایع از مجرای پیشاب خارج می کنند. گروهی از دانشمندان روی برخی از این مایعات آزمایش کردند و متوجه آنزیم های پروستاتیک شدند و به این تئوری رسیدند که نقطه G تقریباً مشابه پروستات در آقایان است. اما گروهی دیگر با آزمایش روی این مایع گفتند که خیلی شبیه به ادرار است. آخرین تفکرات در این رابطه این است که این مایع نوعی دیگر از ادرار است که با تحریک جنسی تغییرات شیمیایی در آن رخ می دهد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

  لینک های مرتبط
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
طراحی سایت
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
خرید کولر گازی از بانه
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز