گروه روانپزشکی

ترفندهایی برای ارتباط دوباره با کودک درونمان!

علی نقی فقیهی "روانشناس"گفت:راه های ارتباط با کودک درون ،تغییر دیدگاه ، تبدیل انرژی های منفی به مثبت و دلپذیر کردن شرایط را در وجودتان نهادینه کنید.
فقیهی در جهت چگونگی پرورش کودک درون و نحوه ارتباط با آن اظهار کرد:خود را در شرایط نا آشنا قرار دهید؛ فقط کافیست کارهایی انجام دهید که حقیقتا برایتان تازگی دارد. مثل یادگیری یک زبان جدید، یادگیری نواختن یک ساز یا مسافرت.
این روانشناس با اشاره به اینکه هرچه ما تجارب خلاقانه جدیدی بدست آوریم، بیشتر با کودک درونمان در ارتباط خواهیم بود، گفت: خلاقیت به ما آزادی و حس رهایی می‌دهد . که انسان وقتی اغلب اوقات درگیر کار در بیرون و در خانه است، احساس کنجکاوی و عدم دغدغه داشته باشد. به همین دلیل باید به نوعی برنامه‌ریزی کنیم تا هر روز لحظاتی را برای انجام فعالیت‌های تقویت کننده خلاقیت اختصاص دهیم.
وی با بیان اینکه تمرکز به شما کمک می‌کند تا کاملا در لحظه باشید گفت : این یکی از چیزهایی است که بزرگسالان در کودکان تحسین می کنند. "آنها با تمام وجود غرق در تجارب خود هستند و برای پذیرش نتایج آن آماده اند".
این روانشناس افزود: در زمان حال زندگی کنید و نیازی نیست این کار خیلی زمان‌بر و رسمی باشد بلکه توجه خود را برای چند لحظه به نفس‌های خود جلب کنید، چند قدم راه بروید و به حرکات و احساسات بدنتان توجه کنید.
فقیهی تاکید کرد:نکات مثبت را یادداشت و مرور کنید،سه تجربه مهم خود را که در طول روز با آن مواجه شده اید،به طور دقیق تحلیل کنید.
وی در پایان یادآور شد: سرچشمه موفقیت در قلب ماست،کافیست با رعایت و توجه به نکات فوق به زندگی دلخواهمان برسیم.
  لینک های مرتبط
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
طراحی سایت
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
خرید کولر گازی از بانه
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز