گروه پوست و مو

با دانستن این نکات مثل حرفه ای ها لایه برداری کنید!

پرویز طوسی متخصص پوست و مو درباره لایه برداری پوست اظهار کرد: لایه برداری فرآیندی است كه سلول‌های مرده با یك عامل خارجی مانند اشعه لیزر از روی سطح پوست برداشته می شود و جوان سازی پوست صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: این روش برای افرادی با پوست های سفید و چرب مناسب تر از افراد دارای پوست های سبزه و برنزه است.

این متخصص پوست و مو با اشاره به این نکته که لایه برداری برای همه افراد ضروری نیست، یادآور شد: این عمل در صورت وجود عارضه و جوش با تشخیص پزشک صورت می گیرد و تعداد دفعات آن را بسته به نوع و درجه پوست، سالانه یک الی دوبار توصیه می شود.

وی در خصوص انتخاب بهترین روش لایه برداری، اذعان کرد: روش لیزر روشی کار آمد برای بهبود كك‌ ، لكه‌های قهوه‌ای و بویژه جوان‌سازی پوست است .
طوسی با بیان اینکه هر زمانی از سال را نمی توان برای لایه برداری انتخاب کرد، گفت: بهترین زمان برای انجام این روش، فصل زمستان است که قرار گرفتن در معرض نور خورشید آسیب چندانی به پوست وارد نمی کند و بعد از انجام این روش استفاده از ضد آفتاب مناسب توصیه می شود.

وی تصریح کرد: میوه‌های تابستانی مانند هلو، توت فرنگی و زردآلو اسیدهای ضعیف گیاهی دارند و به جوان سازی پوست کمک می کنند. ماسك‌های میوه‌ای بدون عارضه و بسیار سازگار هستند و استفاده ممتد از آن‌ها می‌تواند پوست را شاداب نگه دارند.

  لینک های مرتبط

  لینک های پیشنهادی
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
طراحی سایت
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
خرید کولر گازی از بانه
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز