گروه بوتاکس

با قاشق پوست خود را بوتاکس کنید

با افزایش سن پوست صورت چروکیده شده و در زیبایی و چهره انسان تاثیر منفی می گذارد بسیاری از افراد مدام به دنبال روش هایی مثل جراحی، بوتاکس و استفاده از کرم های ضد چروک هستند اما این روش ها هزینه وقت زیادی می برد اما ما به شما یک روش شگفت انگیز معرفی می کنیم که تنها با 30 بار انجام دادن آن خاصیت ارتجاعی پوست به تدریج شروع به ضعیف شدن کرده و بافت زیر جلدی آن قوی تر و سفت تر می شود.
"رنه کخ" پزشک اعصاب آلمانی که این ماساژ شگفت انگیز با قاشق را توصیه کرده است توصیه کرد این روش را به راحتی و بدون صرف هزینه های بسیار زیاد به سادگی می توان در خانه انجام داد.
با این روش بافت میان بافتی اضافی تخلیه شده و موجب کاهش چین و چروک ها، بهبود گردش خون و افزایش الاستسیته پوست شود. فقط کافی است این روش ماساژ را روزانه و برای مدت 10 تا 12 روز انجام دهید و نتایج شگفت انگیز آن را ببینید.
مواد لازم برای ماساژ:یک فنجان آب سرد تکه های یخ چند قاشق چای خورییک پیاله روغن گرم (زیتون، بزرک و آفتابگردان)

نحوه ماساژ صورت در خانه:ابتداصورت خود را شسته وکرم مرطوب کننده بزنید قاشق را با الکل ضد عفونی کرده و آن را زیر آب بگیرید سپس آن ها را در یک لیوان پر از یخ قرار دهید.

"" جهت عضویت در کانال تلگرام ایران کلینیک بر روی لینک آن در پایین سایت کلیک نمایید ""

قاشق سرد را بر روی پلک بالا و پایین چشم قرار داده و آن را چند ثانیه نگه دارید هنگامی که احساس کردید قاشق گرم شده آن را با قاشق سرد جایگزین کنید این روش به شما کمک می كند از شر تورم پلک ها خلاص شوید.
حال چند قاشق را در روغن گرم شده فرو برده و شروع کنید با قاشق ها صورتتان را ماساژ دهید. بهتر است روی خط های چین و چروك را كمی فشار دهید.
روش انجام ماساژ قاشق برای نواحی مختلف صورت:١-دو قاشق را در قسمت بالای بینی وسط دو ابرو قرار داده و هر كدام را به طرف كنارهای صورت حركت دهید.
٢-برای رفع چین و چروك دور چشم قاشق را بر روی پلك بالایی قرار داده و از گوشه داخلی چشم به سمت خارج و سپس از همان جا به سمت گوشه داخلی اما این بار روی پلك پایینی حركت كنید به این صورت گویی دور چشم یك دایره می كشید.
٣-قاشق ها را از سوراخ های بینی به سمت گونه ها حركت دهید.
٤-برای قسمت پایینی و چروك لبخند از چانه و دور دهان قاشق ها را به پهنای صورت به صورت افقی حركت دهید.
هر كدام از این روش ها را حداقل 10 بار باید انجام دهید.
اگر متوجه شدید که قاشق چای خوری سخت بر روی صورت حركت می كند مجددا از روغن استفاده كنید.

هنگامی که ماساژ به پایان رسید،صورت خود را با آب گرم بشویید. 

"" جهت عضویت در کانال تلگرام ایران کلینیک بر روی لینک آن در پایین سایت کلیک نمایید ""

شما می توانید این ماساژ را به مدت 10 دقیقه یا حتی بیشتر در طول روز انجام دهید البته بهتر است با یك تا دو دقیقه شروع كرده و به تدریج آن را افزایش داده تا به ١٠ دقیقه در هر روز برسد.
گفتنی است؛ برای نتیجه مطلوب این ماساژ و از بین رفع چین و چروك ها و جوان سازی پوست هر دوره 10 تا 12 روز مداوم و بدون وقفه انجام شود.


  لینک های مرتبط

  لینک های پیشنهادی
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
طراحی سایت
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
خرید کولر گازی از بانه
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز