گروه بانوان

اگر می خواهید صاحب فرزند پسر شوید

کارشناسان با مطالعه بر روی تولد نوزادان دختر و پسر دریافتند که مادرانی که سابقه سقط جنین به میزان زیاد داشته اند و یا زنانی که تحت درمان با IVF قرار دارند در صورت مصرف داروی آسپرین قبل از اقدام به بارداری با درصد بالایی صاحب جنین پسر خواهند شد.

بر اساس تحقیقات مصرف آسپرین تا یک سوم شانس تولد نوزاد پسر را به نسبت دختردر مادران باردار افزایش می دهد، این قرص از دسته داروهای غیر استروئیدی است که برای درمان تب، درد مزمن و التهاب استفاده می شود .

"خبرخوان ایران کلینیک"

این تحقیقات که مجله The Journal Of Clinical Investigation به چاپ رسیده است نشان می دهد مصرف آسپرین می تواند از حساسیت بالای سیستم ایمنی بدن به هنگام رشد جنین و شناسایی آن به عنوان یک جسم خارجی مضر برای بدن و حمله برای نابودی جنین در زنان دچار مشکلات ناباروری بکاهد و از جنین محافظت کند.
کارشناسان همچنین اعتقاد دارند مصرف آسپرین می تواند از التهاب رحم جلوگیری کند و این سبب تولد نوزادان پسر می شود.
از جمله عوامل دیگر که در عصر حاضر میزان تولد نوزادان پسر به نسبت دختر کم شده است می توان استرس مادر، آلودگی هوا، استعمال سیگار و دخانیات توسط پدر یا مادر و رژیم غذایی را می توان نام برد.

کارشناسان راستی آزمایی درخصوص نظریه اثر آسپیرین برتولد نوزاد پسر را بر روی حدود 1228 زن درآستانه بارداری در دو گروه با داروی آسپیرین و دارونمای اسید فولیک آزمایش کرده و آن را به اثبات رسانده اند.

"خبرخوان ایران کلینیک"

در عین حال متخصصان به زنان باردار توصیه می کنند از مصرف خودسرانه آسپرین در آستانه بارداری خودداری کنند و این کار را تنها تحت نظر پزشک متخصص در صورت تمایل به دارا بودن فرزند ذکور انجام دهند.


  لینک های مرتبط
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
طراحی سایت
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
خرید کولر گازی از بانه
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز