گروه سرطان

سرطان سینه را شکست دهید

پیام فرحبخش متخصص تغذیه طی مصاحبه ای؛ بیان کرد:مصرف مواد غذایی تازه برای پیش گیری از ابتلا به سرطان ها از جمله سرطان سینه ضروری است.استفاده مداوم از غذاهای خشک شده یا منجمد به دلیل رشد قارچها و میکروبها در آنها، منجر به بروز سرطان می شود.

وی با اشاره به اینکه میوه و سبزیجات منبع غنی از آنتی اکسیدانها هستند، اظهار داشت:پختن صیفی جات سبب از بین رفتن ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آنها شده؛ بنابرین مصرف آنها به صورت خام توصیه می شود. 

"خبرخوان ایران کلینیک"

این متخصص تغذیه با بیان اینکه چربی های امگا 3 دارای اثرات ضد التهاب و سرطانی هستند، اذعان داشت:گنجاندن ماهی در برنامه غذایی زنان در جلوگیری از ابتلا به سرطان سینه نقش چشمگیری دارد.

وی یادآور شد:در صورت وجود سابقه خانوادگی در زمینه ابتلا به سرطان سینه افراد باید آزمایش های دوره ای غربالگری را انجام داده و در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایشات بلافاصله به پزشک مراجعه کنند .سپس اقدامات درمانی لازم را انجام دهند. 

"خبرخوان ایران کلینیک"

فرحبخش عنوان کرد:ورزش کردن و انجام فعالیتهای فیزیکی منظم تاثیر چشم گیری در پیش گیری از ابتلا به سرطان سینه دارد. رعایت اصول بهداشت باروری نیز کمک شایانی در جلوگیری از ابتلا به سرطان سینه می کند. همچنین قرار گرفتن در شرایط اضطراب زا نیز، احتمال ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد.

  لینک های مرتبط

  لینک های پیشنهادی
مهاجرت به کانادا
کاشت مو
باربری تهران
طراحی سایت
مهاجرت به کانادا
گواهینامه ایزو
خرید کولر گازی از بانه
اسکالپ
.تمامی حقوق محتوا مربوط به وب کلینیک می باشد .
طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آوینا پرداز